პროექტის სახელწოდება: ცხრა აპრილი.
პროექტის მთავარი იდეა: მოსწავლეებს გაუღვივოთ სამშობლოს სიყვარული უკეთ გაეცნონ თავისუფლებისათვის მებრძოლ გმირთა ცხოვრებასა და მოღვაწეობას.
აქტუალობა: ისტორიული კვლევა, ანალიზი, შეფასება. ისტორიისადმი სიყვარულის გაღვივება.
პროექტის მიზნები: ინფორმაციის გააზრებისა და მოწესრიგების უნარის განვითარება. მონაცემთა ფართო ბაზის შექმნა და გამოფენა პრეზენტაციის სახით.
ვადები: 15 დღე.
მონაწილეთა ასაკი: 15-16 წელი.
მოსალოდნელი შედეგი: მოსწავლეთა ინტერესის გაღვივება ისტორიის საგნის მიმართ. მსჯელობის, დასკვნების გამოტანის უნარის განვითარება
რესურსები: სახელმძღვანელო, კომპიუტერი, სასკოლო ბიბლიოთეკა , ფანქრები, ფურცლები.
პროექტის მსვლელობა.
აქტიობა: 1პროექტის თემის შერჩევა. კითხვების ჩამოყალიბება.
აქტივობა 2: საპროექტო ჯგუფის ჩამოყალიბება.
აქტივობა 3: სამუშაო გეგმის შედგენა.
აქტივობა 4: საპროექტო ჯგუფში ლიდერის არჩევა.
აქტივობა 5: პროექტის შეფასება.
შეფასების ცხრილი
კრიტერიუმები
|
ელემენტარული
|
მისაღები
|
ოსტატური
|
ორგანიზება
|
სუსტად ორგანიზებულია.
|
გააზრებულია თანმიმდევრულობა, ორგანიზების ნიშნებით, ზოგი გადასვლა იდეებს შორის არის მარტივი, ზოგი გაუგებარი.
|
კარგად ორგანიზებული ფორმატი, ლოგიკური გადასვლა ერთი იდეიდან მეორეზე, ორგანიზება ზრდის პროექტის ეფექტურობას.
|
მიზანი
|
არ არის კარგა გამოკვეთილი, ბუნდოვანია
|
ხდება ერთ მიზანზე ფოკუსირება
|
კარგად გამოკვეთილიმიზნები, მარტივად აღსაქმელია.
|
შინაარსის კორექტულობა
|
ხშირად გვხდება სეუსაბამო, მცდარი ინფორმაცია.
|
ძირითადად კორექტულია, ზოგიერთი შეუზაბამო ან მცდარი ინფორმაციით
|
მთლიანად კორექტული, ფაქტები ზუსტი და მკაფიოა.
|
კვლევა
|
კვლევა არაეფექტურადა დაგეგმილი, გამოყენებული წყაროები არ არის სანდო, ანალისი ზედაპირულია
|
კვლევა დაგეგმილია,მაგრამ ჯგუფის პოტენციალი მთლიანად არ არის გამოყენებული. წყაროებია გამოყენებული, ანალიზი მისაღებია.
|
კვლევა არის დაგეგმილი, გამოყენებულია არაერთი წყარო და ანალიზი სიღრმისეულია.
|
პრეზენტაცია
|
ეფექტურად არ არის წარმოჩენილი პროექტის არსი, უჭირს აზრის ჩამოყალიბება და პასუხებიის ბუნგაცემა არ არის მიზნობრივად გამუყნებული თვალსაჩინოებები.
|
ბუნდოვნად აყალიბებს პროექტის არსს, იყენებს თვალსაჩინო ებს პასუხობს შეკითვების უმეტესობას.
|
ნათლად ჩამოყალიბებული პროექტის არსი, მკაფიოპროექტის არსი, მკაფიო მეტყველება, აუდიტორიაზე გათვლილი,
|
საგნებთან/საგნობრივ ჯგუფებთან/ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან კავშირი:
ისტორია
საზ. მეც. მე-9 კლასი. მოსწავლეს შეუძლია მოიძიოს და გადაამუშაოს არსებული ინფორმაცია და შემდეგ წარმოუდგინოს აუდიტორიას.
შედეგი თვალსაჩინოა , თუ მოსწავლე:
· წარმოადგენს დოკუმენტურ და ისტორიულ მასალებს.
საზ. მეც. მე-9 კლასი. მოსწავლეს შეუძლია დაახასიათოს საქართველოს ისტორიის გამორჩეული პიროვნებები. მათ როლს ქვეყნის თავისუფლებისათვის ბრძლაში. განასხვავებენ ერთმანეთისაგან თავისუფლებისათვის მებრძოლ გმირებს ეპოქების მიხედვით.
შედეგი თვალსაჩინოა თუ მოსწავლე:
· ჩამოთვლის სხვადასხვა დროის მოღვაწე თავისუფლებისათვის მებრძოლ ქართველებს. განსაზღვრავს მათ როლს თავისუფლებისათვის ბრძოლაში.ჩამოთლის და ახასიათებს მათ. გამოთქვამენ თავიანთ მოსაზრებებს საკითხის ირგვლივ.
პროექტის ავტორი: ნანა გობრონიძე
ელ. ფოსტა. Nanagobr@gmail.com
No comments:
Post a Comment