სასწავლო პროექტი

პროექტის სახელწოდება: ცხრა აპრილი.



პროექტის მთავარი იდეა: მოსწავლეებს  გაუღვივოთ სამშობლოს სიყვარული უკეთ  გაეცნონ თავისუფლებისათვის მებრძოლ გმირთა ცხოვრებასა და მოღვაწეობას.



აქტუალობა: ისტორიული კვლევა, ანალიზი, შეფასება. ისტორიისადმი სიყვარულის გაღვივება.



პროექტის მიზნები: ინფორმაციის გააზრებისა და მოწესრიგების უნარის განვითარება. მონაცემთა ფართო ბაზის შექმნა და გამოფენა პრეზენტაციის სახით.



ვადები:   15 დღე.

მონაწილეთა ასაკი: 15-16 წელი. 

მოსალოდნელი შედეგი:    მოსწავლეთა ინტერესის გაღვივება ისტორიის საგნის მიმართ. მსჯელობის, დასკვნების გამოტანის უნარის განვითარება

რესურსები:   სახელმძღვანელო, კომპიუტერი, სასკოლო ბიბლიოთეკა ,  ფანქრები, ფურცლები.

პროექტის  მსვლელობა.

აქტიობა: 1პროექტის თემის შერჩევა. კითხვების ჩამოყალიბება.

აქტივობა 2: საპროექტო ჯგუფის ჩამოყალიბება.

 აქტივობა 3: სამუშაო გეგმის შედგენა.

  აქტივობა 4: საპროექტო ჯგუფში ლიდერის  არჩევა.

  აქტივობა 5: პროექტის შეფასება.

შეფასების ცხრილი

კრიტერიუმები
ელემენტარული
მისაღები
ოსტატური
ორგანიზება
სუსტად ორგანიზებულია.
გააზრებულია თანმიმდევრულობა, ორგანიზების ნიშნებით, ზოგი გადასვლა იდეებს შორის არის მარტივი, ზოგი გაუგებარი.
კარგად ორგანიზებული ფორმატი, ლოგიკური გადასვლა ერთი იდეიდან მეორეზე, ორგანიზება ზრდის პროექტის ეფექტურობას.
მიზანი
არ არის კარგა გამოკვეთილი, ბუნდოვანია
ხდება ერთ მიზანზე ფოკუსირება
კარგად გამოკვეთილიმიზნები, მარტივად აღსაქმელია.
შინაარსის კორექტულობა
ხშირად გვხდება სეუსაბამო, მცდარი ინფორმაცია.
ძირითადად კორექტულია, ზოგიერთი შეუზაბამო ან მცდარი ინფორმაციით
მთლიანად კორექტული, ფაქტები ზუსტი და მკაფიოა.
კვლევა
კვლევა არაეფექტურადა დაგეგმილი, გამოყენებული წყაროები არ არის სანდო, ანალისი ზედაპირულია
კვლევა დაგეგმილია,მაგრამ ჯგუფის პოტენციალი მთლიანად არ არის გამოყენებული. წყაროებია გამოყენებული, ანალიზი მისაღებია.
კვლევა არის დაგეგმილი, გამოყენებულია არაერთი წყარო და ანალიზი სიღრმისეულია.
პრეზენტაცია
ეფექტურად არ არის წარმოჩენილი პროექტის არსი, უჭირს აზრის ჩამოყალიბება და პასუხებიის ბუნგაცემა არ არის მიზნობრივად გამუყნებული თვალსაჩინოებები.                                          
ბუნდოვნად აყალიბებს პროექტის არსს, იყენებს თვალსაჩინო ებს პასუხობს შეკითვების უმეტესობას.
ნათლად ჩამოყალიბებული პროექტის არსი, მკაფიოპროექტის არსი, მკაფიო მეტყველება, აუდიტორიაზე გათვლილი, 

საგნებთან/საგნობრივ ჯგუფებთან/ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან კავშირი:

ისტორია

საზ. მეც. მე-9 კლასი.    მოსწავლეს შეუძლია მოიძიოს და გადაამუშაოს არსებული ინფორმაცია და შემდეგ წარმოუდგინოს აუდიტორიას.

შედეგი თვალსაჩინოა , თუ მოსწავლე:
·         წარმოადგენს დოკუმენტურ და ისტორიულ მასალებს.

საზ. მეც. მე-9 კლასი.  მოსწავლეს შეუძლია დაახასიათოს საქართველოს ისტორიის გამორჩეული პიროვნებები. მათ როლს ქვეყნის თავისუფლებისათვის ბრძლაში. განასხვავებენ ერთმანეთისაგან თავისუფლებისათვის მებრძოლ გმირებს ეპოქების მიხედვით.

შედეგი თვალსაჩინოა თუ მოსწავლე:
·         ჩამოთვლის სხვადასხვა დროის მოღვაწე თავისუფლებისათვის მებრძოლ ქართველებს. განსაზღვრავს მათ როლს თავისუფლებისათვის  ბრძოლაში.ჩამოთლის და ახასიათებს მათ. გამოთქვამენ თავიანთ მოსაზრებებს საკითხის ირგვლივ. 
              
პროექტის ავტორი: ნანა გობრონიძე


ელ. ფოსტა. Nanagobr@gmail.com



No comments:

Post a Comment