გაკვეთლის გეგმა
მთავარი თემა
|
განვითარებული ფეოდალიზმის ხანის კულტურა
|
საგანი/პედაგოგი
|
ისტორია/ნანა გობრონიძე
|
სწავლების საფეხური/კლასი
|
მე-9 კლასი/მეორე საფეხური.
|
მოსწავლეთა პროფილი
|
24 მოსწავლე/განსაკუთრებული საჭიროების მქონე არ არის
|
გაკვეთილის მნიშვნელობა და აქტუალობა
|
· მოპოვებული ინფორმაციის ორგანზაციის ხარისხი.
· განხილული თემისა და პროცესების მიმართ საკუთარი მოსაზრების დასაბუთება ისტორიული მასალების გამოყენება და შექმნა.
· პრეზენტაციით, დაგეგმილი ვადების დაცვა.
· ნამუშევვრის ორგანისების ხარისხი. ჯგუფურ მუშაობაში შეტანილი წვლილით.
|
გაკვეთილის მიზანი /მისაღწევი შედეგები
|
· იკვლევს საზოგადების განვითარების კულტურულ საფუძვლებს.
· შეისწავლის ხელოვნებისა და განათლების განვითარების საფუძვლებს.
· აანალიზებს რუკებს და სხვა ისტორიულ საშუალებებს (ფოტოები, გრაფიკები, ცხრილები.)
|
წინარე ცოდნა
|
· საქართველოს პოლიტიკურ-ეკონომიკური მდგომარეობა განვითარებული ფეოდალიზმის ხანაში
|
შეფასების საგანი/ პროცედურები
|
მოსწავლეთა შეფასება ხდება დაკვირვებით და წინასწარ შედგენილი სქემის მიხედვით . ურთიერთ შეფასებით.
|
გამოყენებული სასწავლო მასალა /რეს ურსი
|
სახელმძღვანელო: საქართველოს ისტორია.
|
გაკვეთილის მსვლელობა და მენეჯმენტი
|
მასწავლებელი გაკვეთილს ვიწყებ მინი-ლექციით.
მოსწავლეებს მოკლედ ვესაუბრები კულტურის დარგების შესახებ.
კერძოდ; მწერლობის, მეცნიერების, გ ანათლებისა და ხელოვნების დარგების შესახებ. (5წთ)
შემდეგ, ჩემი დავალებით, მოსწავლეები ეცნობიან სახელმძღვანელოს ტექსტს და ყურადღებით ვაკვირდები პარაგრაფში მოცემულ წყაროებს (12-15წთ)
ჩემი მითითებით ჯგუფები იწყებენ წერილობით მსჯელობას შემდეგ თემებზე:
1ჯგუფი-მწერლობა
2ჯგუფი-განათლება და მეცნიერება
3ჯგუფი-ხელოვნება (10წთ)
პრეზენტაციას ეთმობა 10წთ.
ბოლოს მასწავლებელი ვახდენ არგუმენტირებულ შეფასებას.(5წთ)
|
No comments:
Post a Comment