შეფასების სქემა
ქულები და კრიტერიუმები
|
ფრიადი 9-10
|
კარგი 7-8
|
საშუალო 4-6
|
აქტიური მონაწილეობა
|
ყოველთვის მონაწილეობს და ხშირად წარმართავს კიდეც ჯგუფში მონაწილეობას.
|
ყოველთვის მონაწილეობს.
|
ხშირად მონაწილეობს.
|
თემის ორგანიზება
|
თემა კარგად არის ორგანიზებული: შესავალი აღძრავს ინტერეს, შესავალშივე გადმცემულია თეზისი, აქვს ძირითადი ნაწილი, რომელშიც აბზაცები კარგადაა გამოყოფილი; აქვს დასკვნა, რომელშიც შეჯამებულია თემის ძირითად ნაწილში განხილული არგუმენტები.
|
თემას აქვს ერთმანეთისგან კარგად გამიჯნული შესავალი, ძირითადი ნაწილი და დასკვნა; აბზაცები, როგორც წესი, გამოყოფილია.
|
თემა ორგანიზებლია, მაგრამ ხანდახან სცილდება საკითხს; ხანდახან აბზაცები არ არის გამოყოფილი.
|
ენობრივი მხარე
|
არ გვხვდება გრამატიკული შეცდომები; წინადადებები არის კარგად გამართული: თითქმის არ არის პუნქტუაციური შეცდომები; სიტყვები კარგად არის შერჩეული; არ გვხდება ჟარგონები.
|
არის ზოგიერთი გრამატიკული შეცდომები; პუნქტუაცია არ არის ყოველთვის დაცული.
|
არის გრამატიკული შეცდომები; წინადადებები ზოგჯერ არ არის კარგად ცამართული.
|
სხვისი აზრის მიმართ პატივისცემის დემონსტრირება
|
უსმენს სხვებს და საკუთარ მოსაზრებას გამოთქვამს მოსმენილზე დაყრდნობით; კორექტულია და ამჟღავნებს სხვისი აზრის მიმართ პატივისცემას, მაშინაც კი, როცა არ ეთანხმება მას.
|
უსმენს სხვებს და საკუთარ მოსაზრებას გამოთქვამს მოსმენილზე დაყრდნობით.
|
უსმენს სხვებს და აცდის საუბრის დამთავებას.
|
No comments:
Post a Comment