შეფასების სქემა

შეფასების სქემა

ქულები და კრიტერიუმები
ფრიადი 9-10
კარგი 7-8
საშუალო 4-6
აქტიური მონაწილეობა
ყოველთვის მონაწილეობს და ხშირად წარმართავს კიდეც  ჯგუფში მონაწილეობას.
ყოველთვის მონაწილეობს.
ხშირად მონაწილეობს.
თემის ორგანიზება
თემა კარგად არის ორგანიზებული: შესავალი აღძრავს ინტერეს, შესავალშივე გადმცემულია თეზისი, აქვს ძირითადი ნაწილი, რომელშიც აბზაცები კარგადაა გამოყოფილი; აქვს დასკვნა, რომელშიც შეჯამებულია თემის ძირითად ნაწილში განხილული არგუმენტები.
თემას აქვს ერთმანეთისგან კარგად გამიჯნული შესავალი, ძირითადი ნაწილი და დასკვნა; აბზაცები, როგორც წესი, გამოყოფილია.
თემა ორგანიზებლია, მაგრამ ხანდახან სცილდება საკითხს; ხანდახან        აბზაცები არ არის გამოყოფილი.
ენობრივი მხარე
არ გვხვდება გრამატიკული შეცდომები; წინადადებები არის კარგად გამართული: თითქმის არ არის პუნქტუაციური შეცდომები; სიტყვები კარგად არის შერჩეული; არ გვხდება ჟარგონები.
არის ზოგიერთი გრამატიკული შეცდომები; პუნქტუაცია არ არის ყოველთვის დაცული.
არის გრამატიკული შეცდომები; წინადადებები ზოგჯერ არ არის კარგად ცამართული.
სხვისი აზრის მიმართ პატივისცემის დემონსტრირება
უსმენს სხვებს და საკუთარ მოსაზრებას გამოთქვამს მოსმენილზე დაყრდნობით; კორექტულია და ამჟღავნებს სხვისი აზრის მიმართ პატივისცემას, მაშინაც კი, როცა არ ეთანხმება მას.
უსმენს სხვებს და საკუთარ მოსაზრებას გამოთქვამს მოსმენილზე დაყრდნობით.
უსმენს სხვებს და აცდის საუბრის დამთავებას.

No comments:

Post a Comment